Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Nieuws

JLL zet de groeistrategie van haar retailactiviteiten in België voort

De marktleider in professioneel vastgoed kondigt de komst van Evelien Van Hoecke aan


​Brussel, 16 september 2016 –  JLL heeft het genoegen Evelien Van Hoecke te verwelkomen als National Director in haar Belgisch Retail Agency team.  Evelien heeft meer dan 14 jaar ervaring in de retailsector bij Cushman & Wakefield, zowel in de makelaardij als in investeringen. 
« Ze is meer dan waarschijnlijk de grootste professional in deze sector en zal bijdragen tot het uitbreiden en versterken van alle retailactiviteiten bij JLL. » bevestigt Thierry Debourse, Head of Retail Benelux.
Deze nieuwe aanwerving verhoogt nog de aanwezigheid en de geloofwaardigheid van JLL in de strategische sector van het retail.

Evelien Van Hoecke zal vooral verantwoordelijk zijn voor de commercialisatie in Vlaanderen maar zal ook commerciële verantwoordelijkheden hebben op nationaal vlak om business te ontwikkelen. Ze zal rapporteren aan Walter Goossens, Head of Retail België, en aan Thierry Debourse, Head of Retail Benelux. 

Sinds het begin van het jaar is het retail departement van JLL heel wat gegroeid. Dogan Delmoitié, Johan Van Stichel en Antoine Chardome hebben het retail team in Brussel vervoegd. Dogan is verantwoordelijk voor de verhuur in de Brusselse en Waalse winkelstraten, Johan concentreert zich op baanwinkels en Antoine legt zich vooral toe op shopping centers. 
In Antwerpen zal Laurens Coart, Key Account Manager voor de Vlaamse winkelstraten sinds 5 jaar, als directe teamgenoot samen met Evelien de retailactiviteiten van JLL in Vlaanderen verder ontwikkelen. 

Een paar maanden geleden toonde Vincent Querton, CEO Benelux, reeds zijn ambitie om van retail één van de groeipolen voor de marktleider in professioneel vastgoed in de Benelux te maken. « Deze aanwervingen en de ontwikkeling van het Shopping Centre Management departement onder de directie van Helga Cosyns bieden een uitstekend retail platform, dat JLL in staat zal stellen om zich te profileren als belangrijke marktspeler in alle transacties met betrekking tot retail. » besluit Vincent Querton.